środa, 12 kwietnia 2017

Inspiracja na... kombinezon

     Witam!
Przede wszystkim, chciałabym przeprosić, znów, za moja długą nieobecność na blogu. Niestety, są sprawy, na które nie mamy wpływu, i które nie pozwalają mi udzielać się częściej.
Dzisiaj, przychodzę do was z kolejnym postem z serii "Inspiracja na..." i tym razem jest to kombinezon! Uważam, że jest do element garderoby bardzo wszechstronny, który może pasować do różnych sytuacji - zależnie od kroju, koloru, materiału, wzoru czy, po prostu, doboru dodatków. Może być zwiewny i delikatny - idealny na upalne dni na wakacjach, lub elegancki i dopasowany - na spotkania biznesowe, z koleżankami, na randkę.
     Właśnie dlatego uznałam, ze teraz, w okresie wiosennym, fajnie będzie sobie o nim przypomnieć ;-)

     Moja pierwsza propozycja kombinezonu jest typowo wiosenno-letnia. Szary, prosty kombinezon połączyłam z ożywiającymi go kolorami, idealnymi na słoneczne dni!
Mocna fuksja i żółć mogły by się wydać nieco tandetne, ale
stonowana podstawa w postaci popielu, idealnie wycisza i dopełnia całość. Piękne żółte szpilki, bardzo seksowne i eleganckie, w połączeniu z różową torebką nie jest oczywiste, ale sądzę, że pasują do siebie idealnie. Jako wisienka na torcie - pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze Ping Pong. Matowa, zastygająca, ale bardzo aksamitna i komfortowa.


     Kolejna propozycja to swobodny strój na co dzień. Wygodne czerwone balerinki, połączyłam z czarnym kombinezonem z szerokimi nogawkami. Czarny elegancki kapelusz dodaje lekkości całej stylizacji, a torebka w kolorze soczystej pomarańczy ożywia i dopełnia całości. Taki strój to wygoda i elegancja w jednym.

Wiosna w tym roku jest bardzo kapryśna, więc przygotowałam trzecią propozycję. Jest to strój dzienny, na spotkanie lub na kolację z ukochanym. Po pierwsze, znów czarny klasyczny kombinezon z wąskimi nogawkami, a do tego piękne kobaltowe czółenka i torebka w tym samym kolorze. Wiem, że torebka i buty w tym samym kolorze to przeszłość, ale moim zdaniem są wyjątki. Ja chciałam postawić na klasykę w tym przypadku. Niezbędny na wieczór będzie w tym zestawie szary płaszczyk, pięknie podkreślajacy talię, a w słoneczny dzień okulary tzw. pilotki.

Najbardziej wieczorowa propozycja dziś, czyli....
Nasz bohater, kombinezon, a do niego delikatne, śliczne złote szpilki, maleńka błyszcząca torebka i bardzo modna bransoletka z kauczuku z błyszczącymi kamykami. Może ta propozycja jest dość często prezentowana, ja jednak chciałam Wam pokazać jak wiele jest możliwosci wykorzystania jednej części garderoby. Taką bazą do tworzenia różnych stylizacji może być wszystko, ale o tym już w nastepnym poście. 

Mam nadzieję, że dzisiejsze propozycję, choć częściowo, przypadły wam do gustu :-) Linki do większości elementów stylizacji zostały podane, by łatwo można było je odnaleźć :-) Dajcie, proszę, znać co wy byscie zmieniły w konkretnych stylizacjach i która wam się najbardziej spodobała.
Całuję, Gosia! ;-*

10 komentarzy:

  1. Świetne połączenia kolorów!Mi jednak do gustu najbardziej przypadł zestaw nr. 3 :)
    PS Uwielbiam tą pomadkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny blog, choć to nie moja dekada :) Kombinezony wyglądają super tylko przy moim niskim wzroście i nadwadze mam wrażenie, że słabo bym w nim wyglądała, ale może się mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to że coś jest modne, nie znaczy że jest dla wszystkich :-)

      Usuń
  3. świetna stylizacja ! żywa! odważna ale z klasą ! bardzo podoba mi się Twój styl. A co z biżuterią? Do tego to chyba srebro? może srebrne zawieszki na łańcuszku albo bransoletce ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo żywe i odważne stylizacje. Bardzo podoba mi się ten blog, czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Od jakiegos czasu zastanawiam się nad sukienką ślubną. Czy możecie mi coś polecić w tym temacie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem pewna co do połączenia czerwonych balerinek i pomarańczowej torebki, ale ta szafirowa stylizacja mnie kupiła! Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor tych butów na słupku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Dopiero o 40-stce przekonałam się do kolorów. Granatowe szpilki czy sukienka pudrowy róż Lou.pl to perfekcyjne rozwiązanie by ożywić każdą stylizację!

    OdpowiedzUsuń