poniedziałek, 16 stycznia 2017

Czerń i biel w dwóch odsłonach

     Witam :-)
Dzisiaj wybieram się na spotkanie z rodziną. Chciałam wyglądać elegancko, ale nie zbyt oficjalnie.
Wybrałam biel i czerń.W pierwszym zestawie postawiłam na poszerzaną koszulę w pasy, której dopełnieniem jest czarna trapezowa spódnica z eco skóry. Uważam, że wyszło całkiem fajnie.


 Druga propozycja to czarny sweterek, który połączyłam ze spódniczką lekko marszczoną w talii. Białe grochy na czarnym tle to uniwersalne rozwiązanie, które stosujemy w różnych częściach garderoby od lat, jednak nigdy nie są nudne ani oczywiste. Zamszowe botki i czarne kryjące rajstopy są uzupełnieniem całości.

 Na to wyjście wybrałam drugą stylizację i czułam się bardzo dobrze. Pozdrawiam, Gosia.

10 komentarzy:

  1. Super naprawdę :) U mnie również szykuje się mnóstwo nowości co do mody, ale też i całego wyglądu,kosmetyków,keratynowego prostowania,dążymy razem do bycia SPEŁNIONĄ OSOBĄ :) Zapraszam,buziaki!
    VISSIEN.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda Pani pięknie i stylowo:) Napewno będę zaglądała częściej :)
    Pozdrawiam,
    http://welldone92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) również chętnie do Ciebie zajrzę

      Usuń
  3. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy! Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda Pani bardzo elegancko i widać, że jest Pani pewna siebie :)

    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowo i pięknie możemy wyglądać w każdym wieku i powinniśmy przede wszystkim podobać się sobie i chodzić z uśmiechem na twarzy. Wtedy jesteśmy dużo lepiej odbierani, a ludzie w życiu nie pomyślą, w jakim wieku jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście całkiem ciekawe połączenia. Widać, że ma Pani zmysł do mody. Może warto też postawić na jakieś młodzieżowe stylizacje i też założenie oryginalnych, ciekawych dodatków, takich jak choćby kolorowe skarpetki?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej intryguje mnie 1 pytanie - czy jak np masz czarno białe ubrania to wrzucasz z kolorami czy z bielą? :p miałam kiedyś koszulę z czarną lamówką i po 1 praniu ręcznym cała mi zszarzała eh no i jak z dodatkami takimi jak np kapelusz ? Jak to łąćzyć?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń