wtorek, 31 stycznia 2017

Inspiracja na... czerwone szpilki

     Witam!
     Nie mogę doczekać się wiosny, więc postanowiłam podzielić się z Wami pomysłem na dwie stylizacje pod znakiem czerwonych szpilek.
Klikając w nazwy poszczególnych części garderoby, zostaniecie przeniesieni na stronę, na której znalazłam daną rzecz :-)
     Pierwsza na bardziej wymagające wyjście - wersja elegancka.
Ołówkowa spódnica w kratę w połączeniu z białą koszulą, wiązaną pod szyją w dużą kokardę, a do tego
piękne czerwone czółenka na szpilce. Uzupełnieniem tego zestawu może być żakiet i kopertówka w równie mocnym kolorze.W takim stroju  na pewno zrobisz wrażenie!



     Druga odsłona jest równie elegancka, ale dzięki skórzanej kurtce i luźnej spódnicy jest mniej formalna. Wystarczy zastapić białą koszulę dzianinowym golfem w kolorze grafitowym i dodać dużą torbę w kolorze czerwonym. Taka interpretacja czerwonych szpilek jest mi bliższa, ale czasem trzeba próbować inaczej ;-)



Koniecznnie dajcie mi znać co myślicie o takiej formie wpisów i dawce inspiracji ;-) 
Pozdrawiam, Gosia.

7 komentarzy:

  1. piękne szpileczki ;) to niezwykłe co Pani robi, naprawdę gratulacje i życzę wielu sukcesów ;*
    http://xkroljulianx.blogspot.com/2017/03/blog-post_14.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica-ołówek, czerwone szpileczki i żakiecik... Moja szefowa tak się nosi i tego jednego jej zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zestaw, który proponuję jest dostęony dla każdej z nas :-) każda z nas może byc elegancka i nie potrzeba wydawać kilku tysięcy ;-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zestawienia. Stworzyłabym jedne z sukienką z zoio. Wydaje mi się, że równie jak spódnica będzie super opcją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony zawsze w modzie :) Bardzo lubie ten kolor choć nie zawsze mi pasuje do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ta pierwsza kombinacja przypadła mi najbardziej do gustu. Uwielbiam taką elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza kombinacja najlepsza zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń