wtorek, 31 stycznia 2017

Szara sukienka z dzianiny

     Witam :-)
Tym razem post znów na szybko, niestety, ale przewlekły brak czasu i życie codzienne odbijają się na blogu. Mimo to staram się robić zdjęcia kiedy mogę i korzystać z każdej wolnej chwili, by móc pokazywac wam moje kolejne pomysły :-)
     Stylizację, którą zaraz zobaczycie, założyłam jadąc na miasto. Miałam ochotę założyć moją dzianinową sukienkę, którą kupiłam na wyprzedaży w RESERVED - to była miłość od pierwszego wejrzenia ;-)
     Dobrałam do niej moje popielate kozaki za kolano z Saway, (które po raz pierwszy pokazywałam TUTAJ) poniewaz zależało mi na wygodzie. Szpilki w tej sytuacji byłyby nieporozumieniem, chyba że ktoś lubi chodzić w szpilkach po sniegu - nie zrozumiem, ale zaakceptuję, hehe ;-)
Oczywiście do tego drobne dodatki w postaci czarnych rajstop, zegarka i długiego naszyjnika - w tej kwestii panuje pełna dowolność.









Pozdrawiam, Gosia.

5 komentarzy:

  1. Super stylizacja, jest to chyba jedna z moich ulubionych na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że każda kobieta wygląda pięknie w dobrze dobranej i skrojonej sukience. Ja do pracy niestety nie mogę chodzić w sukienkach, ale przy każdym innym wyjściu chcę czuć się kobieco i je zakładam wraz z obcasami. Lubię sukienki a sukienki wieczorowe długie - najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, w sam raz na takie troszkę chłodniejsze dni, nie upały

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, zmysłowo, elegancko! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń