sobota, 7 stycznia 2017

Beżowy płaszczyk i futrzana czapka | Elegancja na co dzień

     Witam was, kobitki ;-)
     Zima to czas, kiedy ubieramy się głównie po to, by nie zmarznąć, ale my, kobiety, lubimy wyglądać elegancko w każdej sytuacji. Nawet podczas trzaskającego mrozu.
     Jasny płaszczyk to coś, co rozjaśnia każdy pochmurny, zimowy dzień, a futrzana czapa zapewnia ciepło i zabawny akcent. Dopełnieniem są czarne spodnie i botki, które są bardzo wygodne i ciepłe. Dzięki temu, że są na platformie, wysokość (czyli prawie 11 cm!) praktycznie nie jest odczuwalna. Niestety, nie znalazłam mojego modelu na stronie, ale znalazłam bardzo podobny KLIK.


     Kiedy mróz nie daje nam się mocno we znaki, można zrezygnować z czapy, która jest dosyć dominującym elementem w tej stylizacji. 
Rękawiczki, które wybrałam nie są tylko czarne i nudne, dzięki dodatkowi w postaci kokardek.
Torebka jest z rodzaju tych na co dzień, a za razem eleganckich. Jest pojemna, więc pomieścimy najpotrzebniejsze rzeczy i nie tylko. Jest naprawdę dobrze wykonana i porządna. Mam ją już około 2 lat i jest jak nowa :-) 

Nawet nasz Dolarek załapał się na zdjęcie ;-) 


Płaszczyk - Allegro | Torebka - CCC | Buty - Deezee  | Futrzana czapka - stoisko w górach | Szalik - Burberry | Pomadka - KOBO w kolorze Coral chic 

Pozdrawiam, Gosia :-*

4 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie elegancja jakby nie patrzeć i muszę przyznać, że całość pasuje do siebie wręcz idealnie. Ja również jestem zdania, że bardzo fajne nakrycia głowy można znaleźć w https://hatfactory.pl/ i ja najczęściej stamtąd zamawiam kapelusze.

    OdpowiedzUsuń