czwartek, 12 stycznia 2017

Ponczo i pilotka | Połączenie nieoczywiste

     Witam,
dzisiaj na luzie i sportowo. Zamszowe botki, spodnie w kolorze khaki i kurtka pilotka to mój ulubiony strój  na co dzień. Ponieważ dzień był bardzo mroźny dorzuciłam ponczo, które przedłuża dość krótką kurtkę, dzięki czemu jest cieplej, ale i ciekawiej, według mnie.
     Uzupełnieniem są oczywiście rękawiczki i torebka w zbliżonych, aczkolwiek innych, odcieniach brązu. No i oczywiście torebka, bo bez torebki - jak bez ręki, prawda? ;-)



Spodnie - Sinsay | Pilotka - Szachownica | Ponczo - C&A | Botki - Wojas | Torebka - AVON | Rękawiczki - lokalny sklep

Dajcie znać co sądzicie, 
pozdrawiam, Gosia :-)

9 komentarzy:

  1. ciekawa stylizacja;) pomysł na blog też bardzo mi się podoba;)
    Zapraszam do siebie https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy Blog, fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Bardzo ciekawe stylizacja, w oko wpadły mi rękawiczki !!
    Podziwiam to, co pani robi. Widać jak dużo serca pani wkłada, aby blog rozwijał się jak najlepiej ;)
    Jestem troszkę młodsza, dopiero zaczynam prowadzić bloga. Póki co nie ma tam nic o modzie, ale jest to kwestia czasu. Serdecznie zapraszam do zaglądnięcia w wolnej chwili.
    http://anielica99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa,szczególnie od tak młodziutkiej osoby jaką jesteś.Zajrzałam na Twojego bloga i powiem Tobie"Tak trzymaj"to dobry kierunek,powinniśmy doceniać w życiu każdą miłą chwilę i masz rację miłość na odległość jest możliwa.Powodzenia i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam Twój blog. Nie każdy w tym wieku potrafi prowadzić blogi i robić sobie takie sesje zdjęciowe.
    Twój blog to dla mnie taka odskocznia od rzeczywistości. U mnie akurat nie jest za ciekawie.
    Rozwodze się, no i czeka mnie podział majątku. Dlatego potrzebowałam adwokata, ale na szczęście znalazłam tak dobrego, że raz dwa rozwiązał mój problem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń