poniedziałek, 1 lutego 2016

Mój pomysł na salon


Witam, dzisiaj postanowiłam podzielić się swoimi pomysłami nie tylko na strój. Myślę, że klasyka we wnętrzu to też dobry pomysł. Nowoczesne akcenty ze stylizowanymi elementami.


 Poduszka w motylki jest zabawna i praktyczna jednocześnie.


 Ściana z białej cegły jest ważnym elementem wystroju - rozjaśnia wnętrze i nadaje wyrazu.


Drobiazgi tworzą całość - mały domek na świeczkę, ramki na zdjęcia, itd...


Schowek na rzeczy w domu potrzebne, ale do ukrycia. Zrobiony oczywiście własnoręcznie.




 Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że wyszło całkiem przytulnie i stylowo.


Urządzając mieszkanie chciałam połączyć nowoczesność i klasykę. Stylizowany kominek i meble połączyłam z nowoczesnym narożnikiem, który zajmuje sporą powierzchnię salonu, mam nadzieję, że się udało.
Nie namawiam was do odwzorowania mojego pomysłu na salon krok po kroku, ale mam nadzieję, że zainspiruję kogoś do zrobienia pomieszczenia w podobnym stylu lub będzie to początek waszego własnego pomysłu na salon.

1 komentarz:

  1. Wyszło bardzo przytulnie i stylowo! Piękne meble i gustowne dodatki, które tak jak piszesz - dopełniają całość aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń